fredag 21 september 2012

Mitt liv som...

...buzzador fortsätter.
Att vara buzzador innebär att man får delta i olika kampanjer och prova olika produkter som man sen ska göra reklam för.
Ett roligt sätt att få testa nya produkter som oftast inte ännu har kommit ut på svenska marknaden.
För tillfället provar jag hårvårdsprodukter från pantene pro-v.

I vanliga fall köper jag schampo och conditioner hos frisören, schampo köpt i vanliga affärer får håret att bli flottigt dagen efter tvätt och det luktar inte så gott.
Efter att ha öppnat korkarna på pantene pro-v kunde jag konstatera att det luktade galet gott, precis som schampo man köper hos frisören :)

Jag har provat schampot, det för normalt hår och nu behöver jag inte tvätta håret varje dag längre- positivt :)
Har oxå provat balsam och håret blir riktigt mjukt och skönt, inpackning- smidigt, man masserar in det i vått hår och låter det sitta i 2 minuter innan man sköljer ur det. Enkelt att fixa när man duschar!
Ett par gånger i veckan använder jag värmeskyddande spray och det sprayar man i vått hår, kammar igenom och fönar o plattångar.
Enkla produkter att använda, luktar riktigt gott och ger ett bra resultat.
Jag kommer absolut att börja köpa produkterna när de kommer till sverige!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gillade oxå schampot, håret känns rent även "dagen efter" ! /H

Ann-Sofie sa...

Så bra :)