eller så är det så att jag har råkat ut för sämsta tänkbara montör...
det spelar ingen roll vilket för arbetet var skitdåligt utfört, ni minns persiennerna som trillade ner?
montören bad om ursäkt flera gånger, lovade att komma tillbaka o göra om jobbet, dessutom utlovades en ersättning.
sagt o gjort, en vecka senare var gubben tillbaka o pluggade fast alla persiennerna.
återigen lovade han en ersättning.
nu har jag dessutom väntat i 2 månader på magneter som ska hålla fast persiennerna.
idag fick jag några skruvar o magneter i brevlådan-alltså får jag själv montera fast de trots att jag betalt för att få det gjort...
i ett mail förra veckan skrev montören att ersättning o magneter skulle ligga i min brevlåda så fort de fick dem, men nu har jag alltså fått magneterna men ingen ersättning...
jag skiter i deras futtiga ersättning men jag vill att ni ska veta hur företaget beter sig o behandlar sina kunder.
gå inte på att de lovar guld o gröna skogar ,att de är skittrevliga...det är ju mest skitsnack vill jag påstå.
Men om man är en människa som tycker att det är ok med montörer som inte kan passa tider de själv valt och ändrar alla (alla utom en gång,då fick jag nog o sa NEJ) tider...och om man liksom skiter i allt,då kan man ringa denna firman.
Ryktet går väldigt fort då skåne inte är så stort o detta inlägg kommer jag troligtvis att få skit för men detta är som jag har upplevt det hela o det kan INGEN ta ifrån mig.
Om de ska ligga så, då spelar det ingen roll att denna sommaren nu bara känns kall o regnig!