fredag 21 september 2012

Det är inte så ofta...

som mina inlägg handlar om scrap men nu kommer det ett minsann.
Min stämpelsamling växer stadigt och de stackarna har legat huller om buller i en papplåda från ikea och hälften av dem är aldrig använda eftersom jag glömt bort att jag hade dem...
Slarvigt och respektlöst!!!
Så jag kollade runt lite bland andra bloggande scrappare och upptäckte att laminerade papper var vanligast att förvara stämplarna på.

Jag började med att sortera stämplarna i någon sorts ordning...jul, flickor , pojkar, årstider, magnolia etc etc...
Sen stämplade jag upp dem på ett a4 papper, skrev tillverkare/namn/försäljare, laminerade papperna, vek dem på mitten och satte stämplarna på insidan.
Bildkavalkad:



Så ser min stämpelförvaring ut nu alltså, den växer ständigt så vi får se hur länge den här varar :)

Inga kommentarer: