måndag 18 juni 2012

Stolt!

Så är det nu avklarat.
Det där första träningspasset för resten av mitt liv...
Det gick tungt, jag var stel och svettades som en...svettmaskin.
Men det var roligt och jag gjorde mitt bästa även om jag kanske inte gjorde riktigt lika många övningar som de andra...
Men å andra sidan så pep det inte när de andades heller...men lite rossel och pip o slem ska väl inte behöva sätta stop för en.
Ser framemot att om några gånger kunna göra vissa rörelser fullt ut, jag e ju som sagt lite stel...
Googlebild

Och så vill jag jättegärna lära mig mer om det här med mat innan och efter träning.
Jag behöver äta 2h innan vilket gör att jag e superhungrig när jag kommer hem.
Tips tack.
Nu en dusch och sen läsning på balkongen!

4 kommentarer:

E sa...

Bravo!!
Jämför aldrig dig med ngn annan. Du är du och vi har inte alla samma förutsättningar! Man ska träna för sin egen skull!
Mitt tips till det där med hungern är att ta med en näve naturella nötter eller en banan i väskan att äta direkt efter passet. Sen äta ngt mer när du kommer hem.

CrisW sa...

Duktig flicka du är som kommit igång!!! NU kommer du bums hem till moi efter midsommar, så ska jag ge dig en lektion i maaaaat innan och efter träning!!!!! Bra kämpat!! KRAM

Ann-Sofie sa...

E jag ska prova det.
En gång åt jag en banan efter träningen o då kom det fram en tant o liksom hånade mig om jag blev så hungrig.men jag kan ju vänta tills jag kommer hem .
Läste just i friskis pressen det där nöt tricket med efterföljande riktig mat. ska ta fasta på det!

Ann-Sofie sa...

CrisW
Tack tack, jag kör vilodag på midsommardag men sen tar jag min nypumpade guldhingst ut till dig...eller så blir det blåfaran, vi får se :)