torsdag 14 juni 2012

Så här ligger det till:

Det händer så himla mycket nu för tiden att jag knappt vet var jag ska börja, så nu kan ni ställa in er på ett långt inlägg.
Det har varit kalas, jag har varit och firat en 13 åring och en liiite äldre tonåring...
God mat & dryck, trevligt sällskap och så det där med att sitta i ett uterum. Najs.


Googlebild

Inställd träningsstart.
Blev så himla besviken, har ju laddat för detta men så plötsligt blev jag anfådd bara av att gå i en trappa, det rosslade o pep från luftrören och så slemmar jag o snorar o hostar så att det liksom låter ihåligt från lungorna.
Det där trycket i huvudet är ju inte heller så trevligt...eller den sovande skuldran, halsen gör oxå ont, halsfluss ont.
Sa jag att min hypokondri gör sig påmind oxå???
Jooo det stämmer det jag skriver men det är nog inte så allvarligt...men lite läskigt är det med hostan o rosslandet o det där.
Det gör ont när jag hostar!

Googlebild




Så fick jag då besked på utbildningen jag sökt....
.......
.........
.......
Jag kommer att bli berest för jag kom in, så till hösten är det jag som börjar plugga på riktigt, inte bara ett ämne utan på riktigt liksom.
Alla de här talen jag har svurit över, alla oändliga timmar jag lagt ner på att räkna, det gav resultat och jag är så jäkla glad för att jag gjorde det.
Jag kan räkna, bara så att ni vet!
Som jag har hoppats och längtat och funderat och tänkt och vänt o vridit på mina tankar.
Försvarstal om det skulle bli ett nej...
Jag är så glad!!!

Jag har varit på ett perfect home party.
Googlebild
Det blev några kaffemuggar.
För vet ni, jag har fortfarande ingen kapselmaskin.
Butiken har inte ringt, butikschefen har inte ringt och av de 3 butiker jag sen besökt hade ingen av dem just den maskinen jag vill ha.
Så jag fortsätter väl drömma om chai tea latte...


Nu lite vila men fortsättning följer!


Inga kommentarer: