torsdag 14 juni 2012

Hur kunde det hända?

En morgon kokte jag det sista ägget i kartongen, åt de 2 sista knäckemackorna i förpackningen och tog den sista skvätten yoghurt.
Det tråkiga var att jag sen jobbade hela dagen och efter det var hos min syster hela kvällen tills affärerna stängt...
Morgonen efter var det inte så roligt att fixa frukost, men jag lyckades skrapa ihop 1 dl havregryn och till det åt jag systerodlade rädisor.
Smakade en på kvällen innan o jisses vad stark den var.
Jag blev speedad som en galen iller på berusningsmedel!
Hade jättesvårt för att somna så när väckarklockan ringde morgonen efter hade jag nog fått 5h sömn.
Nu när det är kvällen efter så är jag riktigt trött, jag försökte mig på att handla o det gick så där...
Jag glömde köpa kassar, jordgubbarna mosades och sakerna hamnade på fel kvitto...
Men nu är det bara 4,5 arb,h kvar sen har jag semester och då tänker jag sova och njuta av fler rädisfrukostar!



Googlebild

4 kommentarer:

E sa...

Tack för det! Nu måste jag genast sminka om mig för mascaran den rinner. Herr À kom springandes och undrade vad som hände. Jag skrattar så jag storknar!! Dessa rädisor alltså! Grannen N fick provsmaka i tisdags och han var ytterst nära att skölja munnen med vatten från trädgårdsslangen. Grannen E döpte dom till chilirädisor. Ja jag vet då inte vad som hänt :) men oooh ja, starka är dom! Men hemodlade! Stolt som en tupp!! Snacka om att dom gjort avtryck om dom tillägnas ett helt blogginlägg! Folk kommer vallfärda hit! :)

Ann-Sofie sa...

Akta er för tullen ;)

Anonym sa...

kan ju inte blivit någon mastodontfrukost med tanke på storleken...../H

Ann-Sofie sa...

Inga hotellfrukostar här inte ;)