onsdag 17 april 2013

Välkomna tillbaka socker, vitt mjöl och framförallt potatis!

Fettförbränningskursen är över.
Jag kom på andra plats :) vi var 2 deltagare!!!
Min inre ålder hade ökat med ETT HELT JÄVLA ÅR på 12 veckor...trots att jag följt alla råd, jag har druckit vatten så att det sprutat ur öronen,jag har ätit alla vitaminer och piller som jag skulle, jag bytade ut rätt antal måltider, jag ökade antalet shakes på slutet för att det skulle gå snabbare...framför allt har jag kastat ut tusentals kronor på denna hopplösa diet.
Jag gick ner 2,9kg och hon som vann gick ner 3 kg...
Nä detta var ingenting för mig!
Jag trodde stenhårt på detta och misslyckades totalt.
Nu ska jag tro stenhårt på mig själv, jag får acceptera att jag ser ut som jag gör och så får jag träna tills sulorna är utslitna och jag springer i sömnen.
Men så länge så ska jag försöka bli vän med mig själv!
Och nej, ni behöver inte säga "vad var det jag sa..." jag vet att ni tänker det iaf, ta mig med ut på en joggingtur ist!!!
Googlebild

4 kommentarer:

E sa...

Nu har du det svåraste kvar... Att bli vän med dig själv.
Man är ofta så hård mot sig själv!
Kram

Ann-Sofie sa...

Allt det jag står för, att acceptera varandra trots att man tycker olika, nu är det upp till bevis!
Tack E, kram!

Anonym sa...

Usch, verkar ju vara rena rama lurendrejeriet. Har förhoppning om att snart börja orka träna igen - då tar vi tag i joggningen ! Men det är ju så för att kroppen ska må bra måste själen oxå göra det !

Kram <3 /H

Ann-Sofie sa...

Ja det hör ju ihopa men det är inte alltid de vill samarbeta :(
Längtar efter att jogga!
kram