lördag 4 augusti 2012

Stödstrumpor

Funderar på det...seriöst alltså.
Mina feta små vader ska ju jämt envisas med att göra ont när jag aktiverar dem och skenbenen.
Har nu hittat fina färgglada på nätet o undrar var ni köper era?
Hittade en sida som förklarade hur man skulle mäta ut rätt storlek och om jag hade varit man så hade min storlek funnits...men nu är jag kvinna o har onormala underben tydligen...så då fanns det inga...
Jag njuter av att vara unik då istället (jodå se allt från den positiva sidan)
Sen blev jag lite fundersam när en läkare uttalat sig om att man ska ta dem på INNAN man går upp och då undrar jag så klart hur alla morgonduschare gör?
Duschar med dem på???
Fönar dem torra??? Tänker iaf att plattången inte har någon arbetsuppgift här inte...
Så lämna nu tips, råd och goda ideér tack.

Hälsningar den unika kvinnan med onormala underben
Googlebild

4 kommentarer:

E sa...

Men på pahne och butik21 (tror det heter så) så går man på skostrl. Av egen erfarenhet så är de från butik21 mer töjbara än de från pahne. Tycker bäst om mina från butik21 då de är både snyggare och skönare! Men det e en smaksak!
Ps! Älskar mina stödisar! Dina ben och fötter kommer tacka dig!

Ann-Sofie sa...

Perfekt, känner igen namnen, jag kollade nog som snabbast där igår i min hetsjakt. ska kolla noggrannare efter städningen men innan joggingturen ikväll :)

E sa...

Ett tips också ang det här med morgondusch. Kryp in i duschen och duscha sedan liggande. Du kan säkert hitta en duschbår i ngn hjälpmedelsbutik på nätet ;)

Ann-Sofie sa...

Tack snälla för det fina tipset!!!
Ibland kanske man till och med kan sova i duschen på natten så är man ju på plats på morgonen :)