lördag 28 juli 2012

Ni anar inte...

...hur mycket som har hänt sen sist...jag är ju inte världsbäst på att blogga.
Det är det som skiljer mig från elitbloggarna...
Men det händer saker mest hela tiden och jag orkar inte sitta här för det är så svettigt att bokstäverna smälter, men en liten uppdatering kommer här.

En present jag fick med följande innehåll:


Rymmarknäcke (galet gott), grännaknäcke (riktigt gott), äppelmust (svalkande) och choklad biscotti (mmmm).
Så det får bli mitt semestertips, även om jag inte varit i Gränna själv så tycker jag att ni borde åka dit :)
Nu ska jag ut och andas på balkongen, det fläktar dåligt här inne och datorn tror att den är ett element ( jaa man undrar var de får allt ifrån)

1 kommentar:

E sa...

Jag som varit i Gränna rekommenderar det starkt! Iaf om man gillar att parkera i en nedförsbacke :) men även om man älskar polkagrisar och delikatesser så som det från grännaknäcke! Väl värt ett besök!