fredag 22 juni 2012

Mina goda grannar!

Jo det är faktiskt så, jag har bra grannar.
Visst några av dem är inte så pratglada o det gör ju ingenting för jag orkar inte heller alltid tjabba.
Men så finns det några som alltid har något att säga och det är ganska trevligt må jag säga.
Igår när jag kom från soprummet träffade jag på en av de pratglada o hon tyckte att sopgubbarna som redan är smutsiga borde vända soptunnorna själva så att hon och jag som är korta OCH fint klädda ( jo det var något i den stilen hon sa) slapp.
Min klädsel för dagen var adidas shorts och en t-shirt med tecknade figurer på :)
Jag kände mig verkligen jättefin hihi
Idag träffade jag på henne igen och då undrade hon om hon stör mig mycket med sin tv.
Det är härliga grannar, grannar som bryr sig och som man liksom trivs med.

Nu önsksar jag er en trevlig, glad, förtrollande midsommarafton!

Googlebild

Inga kommentarer: