lördag 8 oktober 2011

Buzz nr 1

Mitt i mitt liv som studerande, arbetande, tränande, scrappande, betongare och lagledare för ett tappa gäng så har jag oxå anmält mig som Buzzador.

Att vara buzzador innebär att man får erbjudande om att testa olika produkter som man sen sprider sin uppfattning om...lät det rörigt? det är det inte, men jag har tydligen svårt för att omvandla mina tankar i ord i dag...
Man reggar sig som medlem på www.buzzador.com efter ett tag dyker det upp förfrågningar om olika saker man kan få hemskickat i brevlådan för att testa.
Buzzador

Min första buzzning var att prova Lovefilm.
Man skapar sig ett konto på www.lovefilm.se  ,fyller i en film och/ eller en spellista.
Efter ett tag dyker det upp 2 filmer el spel i brevlådan.
Det finns inga förseningsavgifter och när man skickat tillbaka dem så dyker nästa film upp...
Himla skönt att kunna hyra via internet, få hem det i brevlådan och dessutom slippa förseningsavgifter.

Det här var som sagt min första buzzning, så jag har säkert glömt något, men jag återkommer!!!
Är du sugen på en filmkväll?
Hör av dig!

Inga kommentarer: