tisdag 14 juni 2011

Öööörk

Dygn 3-6 ska tydligen vara värst men redan idag mår jag fruktansvärt illa, har skitont i magen och i huvudet...
Hujedamej, jag vågar inte tänka på hur mycket socker min kropp har matats med varje dag.
Det är grymt tydligt att den saknar det iaf.
Men det känns som om det kvittar för det här tänket passar mig riktigt bra.
Kan jag säga redan efter 2 dagar...
Jag är fortfarande imponerad av  min mättnadskänsla :)
Åt en tårtbit stor som en tesked.
Glutenfri o ganska ganska lchf, men det var inte speciellt beroendeframkallande ELLER gott...
Så nu vet jag det.
Har svårt att släppa tanken på varför jag smakade, jag var inte ens sugen, men hjärnans kraft e tydligen stor.
En annan rolig sak är att jag fått det nya armstödet till soffan.
Härligt att det är fixat nu!
Ikväll ska det mumsas på fisksoppa.
Finemang hoppas jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen med lillprinsen idag!
Ngt gott väntar hos M&P.
Kram E