lördag 25 juni 2011

Inser just

att jag inte alls har bloggat så mycket om mina kort alster...
Men det tillverkas faktiskt en del...i omgångar.
Ibland saknar jag helt skaparlust och ibland hänger jag bara på forum och suger i mig allt alla andra gör...
Men ibland så åker lådorna ner och så skapar jag tills skaparlusten går över.
Det är som vilket beroende som...man längtar, tar tag och ...ja ni vet ju själva hur ett beroende funkar ;)
Om det sen handlar om godis, träning eller något annat så är det lika liksom.
Eftersom jag slarvat med dokumentationen av mina kort så kommer det några på rad nu :

                                                                     Istället för en blomma...att hänga runt en flaska


                                                        Framsidan (och nu syns det tydligt att min kamera inte e lämplig för sånt här )

                                                        Insida!  Brunt och lila, en fantastisk färg kombo!!!


                                                       Tack för senast!

Har nog haft nån sorts lila period...
Mitt nästa projekt kommer att bli en smashbook.
Förstod inte meningen med det först, men eftersom det lätt samlas biljetter, urklipp och bilder i småhögar här så är det bara att börja använda det :)
Ha en härlig dag!!!

Inga kommentarer: