torsdag 12 maj 2011

Knäckebröd adjö

Hemkommen från tandläkarbesöket, det gick bra men vad är det för krångligt och helt oförståbart språk tandläkare talar???
När jag kom hem fick jag gå in på google translate och översätta följande mening :
" Du får inte äta hårda karameller och akta dig för oliver"...
MEN det finns ingen översättning på ett enda språk...jag tror att de hittar på så himla mycket konstiga saker där på tandläkarhögskolan, typ råpluggar rövarspråket och sådant.
Liiite irriterande att en enda tand ska få bestämma vad jag får och inte får äta, får väl leva på buljong resten av mitt liv, men oj så gott och tänk vad man kan variera den...varm, kall, ur mugg, med sugrör, djup skål...
Imorgon gott folk är det äntligen fredag igen, precis som förra veckan ska jag vakna med ett leende på mina läppar imorgon när klockan ringer :)
Tur att shell inte har billigt godis denna veckan :)

Inga kommentarer: