torsdag 14 april 2011

Vinnare av fototävlingen

Tävlingen är avslutad, det finns TVÅ deltagare med rätt svar :)
Varkens Sibirien eller andra fina svar från facebook var rätt.
Rätt svar är:

Håll i er...

(jag lärde mig något nytt, för ärligt talat hade jag inte en susning om vad stället heter, bara var det ligger) Haha

Är ni redo?

...............
......................
..........................
(jag måste kolla svaret,för jag har redan glömt namnet....)

ÅBERGEN i HUARÖD

Trumpetfanfar för Ankie och Helena.
Grattis till er båda, snart kommer det utlovade inlägget :)
Tack alla ni andra fina för era gissningar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul att ha ett nytt vackert utflyktsmål att se framemot! Fanns det slingor att promenera längs eller var det en vacker plats att fika på eller hur ser det ut där?
Tack för vacker plats:)

Ann-Sofie sa...

Vi fikade i en glänta och sen gick vi en liten bit på en stig,så det finns möjlighet att först äta upp sig och sen gå av sig det igen :)
Väl värt ett besök!!!