söndag 6 mars 2011

Sköna Söndag

Vilket väder... 22 plusgrader direkt utanför fönstret, milda makter vad skönt :)
Underbart att kunna ha vita vårskor på sig, det var nästan kärlek där.

Så kom hon då, min söndags underhållning.
Det blev en massa snack och skratt, loppis besök, raggar rundor med bilen, ank-safari, lunch på ett hamburger hak och det hela avslutades med tårtfika.
Var tvungen att ut och promenera i det underbara vädret efteråt så det gjorde jag.
Har packat en låda till och nu ska jag skrapa fram en vinst på trisslotten jag köpte idag istället för en skiva.

pokvsps

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

jajjemen, jag vann minsann 25 kr!!!
Tur för killen i kassan :)

Anonym sa...

Bra, du lyssnar på dina läsare! =) Fötterna jublade när dom tog plats i vita Conversen! Idag är nya soffan beställd, var på Mio i två timmar. Träffade vännerna där så vi provsatt sofforna och tjitt-tjattrade, bara fikat som saknades =)Kram E